Аб дакументазвароце ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі

У мэтах скарачэння дакументаабароту ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі, канкрэтызацыі пераліку дакументаў, якія ўтвараюцца ў дзейнасці асобных катэгорый педагагічных работнікаў у адпаведнасці з іх службовымі абавязкамі, Міністрам адукацыі Рэспублікі Беларусь Маскевічам С.А. зацверджаны пералік дакументаў для асобных педагагічных работнікаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі.

Дадаткова інфармуем, што пры вядзенні дакументацыі ва ўстанове агульнай сярэдняй адукацыі рэкамендуем кіравацца пералікам дакументаў Нацыянальнага архіўнага фонду Рэспублікі Беларусь, якія ўтвараюцца ў працэсе дзейнасці Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, структурных падраздзяленняў абласных і Мінскага гарадскога выканаўчых камітэтаў, якія ажыццяўляюць дзяржаўна-ўладныя паўнамоцтвы ў сферы адукацыі і па справах моладзі, дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Міністэрству адукацыі Рэспублікі Беларусь, з указаннем тэрмінаў захоўвання, устаноўленым у дадатку да пастановы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 24.05.2012 №52 (размешчаны на сайце Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь edu.gov.by).

 Звяртаем увагу, што ўказаны пералік дакументаў з'яўляецца тыпавым, на падставе якога складаецца наменклатура спраў канкрэтнай установы адукацыі. Такім чынам, кіраўнік установы адукацыі з улікам спецыфікі дзейнасці ўстановы адукацыі вызначае пералік дакументаў, якія ўтвараюцца ў рабоце ўстановы, і нясе адказнасць за стан спраў па пытаннях дакументаабароту.

Кіраўнік установы агульнай сярэдняй адукацыі таксама на падставе гэтага пераліку дакументаў і з улікам службовых абавязкаў намеснікаў (па вучэбнай, вучэбна-выхаваўчай, выхаваўчай, вучэбна-метадычнай рабоце) вызначае пералік дакументаў, якія ўтвараюцца ў дзейнасці кожнага намесніка дырэктара.

Акрамя таго, у інструктыўна-метадычным лісце Міністэрства адукацыі «Аб арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2014/2015 навучальным годзе» (зацверджана намеснікам Міністра адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 31.07.2014) акцэнтавана ўвага на дакументазвароце ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі.

У дадатак 2 да інструктыўна-метадычнага ліста Міністэрства адукацыі «Асаблівасці арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2014/2015 навучальным годзе»(зацверджана намеснікам Міністра адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 01.08.2014)зацверджаны патрабаванні да дакументацыі, якая рэгламентуе арганізацыю.

Названыя інструктыўна-метадычныя лісты размешчаны на сайце Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь (edu.gov.by).

Пералік дакументаў для асобных педагагічных работнікаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі

Настаўнік

Класны часопіс.

Каляндарна-тэматычнае планаванне.

Паўрочнае планаванне.

Дзённікі навучэнцаў.

Выхавальнік

Часопіс групы падоўжанага дня ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі.

Каляндарна-тэматычнае планаванне на чвэрць.

Штодзённае планаванне.

Рэжым працы групы падоўжанага дня, зацверджаны кіраўніком установы агульнай сярэдняй адукацыі.

Настаўнік-дэфектолаг

Спецыяльнага класа, класа інтэграванага навучання і выхавання

Класны часопіс.

Каляндарна-тэматычнае планаванне па вучэбных прадметах і карэкцыйных занятках.

Навучальны план спецыяльнага класа, класа інтэграванага навучання і выхавання.

Расклад заняткаў па навучальных прадметах і карэкцыйных занятках.

Штодзённае планаванне.

Дзённікі навучэнцаў.

Пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

Часопіс уліку абследаваных і залічаных у пункт навучэнцаў.

Часопіс уліку праведзеных заняткаў і наведвання іх навучэнцамі.

План працы на год.

Штодзённае планаванне.

Расклад заняткаў.

Аналітычная справаздача за год.

Карты, у якіх адлюстраваны індывідуальна-тыпалагічныя асаблівасці навучэнцаў.

Планы карэкцыйна-педагагічнай дапамогі (на кожную групу, падгрупу, індывідуальныя).

Настаўнік, які выконвае функцыі класнага кіраўніка

Класны часопіс.

План ідэалагічнай і выхаваўчай работы класнага кіраўніка на чвэрць (паўгоддзе).

Сацыяльна-педагагічная характарыстыка класа (падтрымліваецца ў актуальным стане на працягу года).

Дзённікі навучэнцаў.

Асабістая картка навучэнца.

Педагог-арганізатар

План работы педагога-арганізатара на чвэрць (паўгоддзе).

Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны (СППС)

План работы СППС заснавання адукацыі на год (раздзел плана ідэалагічнай і выхаваўчай работы ўстановы адукацыі).

Планы работы спецыялістаў СППС установы адукацыі на чвэрць (паўгоддзе).

Графікі працы спецыялістаў СППС установы адукацыі.

Сацыяльна-педагагічная характарыстыка ўстановы адукацыі.

Матэрыялы па арганізацыі і аказанні дапамогі навучэнцам, у тым ліку індывідуальныя планы абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, планы абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, прызнаных тымі, хто мае патрэбу ў дзяржаўнай абароне, індывідуальныя псіхадыягнастычныя матэрыялы, акты абследавання ўмоў жыцця і выхавання дзяцей, названых катэгорый, іншыя працоўныя матэрыялы.

Справаздачы і аналітычныя матэрыялы аб рэалізацыі: мерапрыемстваў па аказанні сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі навучэнцам; індывідуальных планаў абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей; якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы; планаў абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, прызнаных маючымі патрэбу ў дзяржаўнай абароне.

Часопіс уліку кансультацый удзельнікаў адукацыйнага працэсу.

Кіраўнік фізічнага выхавання

План фізкультурна-аздараўленчых і спартыўна-масавых мерапрыемстваў.

Палажэнні аб унутрышкольных спартыўных мерапрыемствах.

Педагог дадатковай адукацыі

Часопіс планавання і ўліку працы аб'яднання па інтарэсах.

Праграма аб'яднання па інтарэсах.

  • Адно акно
  • Шосты школьны дзень
  • Ахова дзяцінства